Termeni și conditii
Site-ul https://centrulupgrade.ro/, este proprietatea UPGRADE TRAINING CENTER SRL, înregistrată în București, bd. Iuliu Maniu, nr. 7, corp I, birou 2.9, sector 6, J40/6582/2017, CUI: 37529265.
Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Recomandăm citirea cu atenție a acestora.
UPGRADE TRAINING CENTER SRL își asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Cea mai recentă versiune poate fi gasită accesând această pagină, numită „Termeni și conditii”.
UPGRADE TRAINING CENTER SRL garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul Centrul UPGRADE și nu îi confera dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei UPGRADE TRAINING CENTER SRL fără acordul prealabil scris al acesteia.
Dreptul de a crea o legătură web – link – către Centrul UPGRADE este nelimitat și este acordat atât timp cât nu aduce neajunsuri de orice fel pentru UPGRADE TRAINING CENTER SRL sau oricăruia dintre partenerii noștri.
1. Dreptul de autor al UPGRADE TRAINING CENTER SRL asupra informațiilor publicate pe site
Intregul conținut al site-ului Centrul UPGRADE – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe și alte date este proprietatea UPGRADE TRAINING CENTER SRL și a furnizorilor săi și este aparat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul UPGRADE TRAINING CENTER SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare. Se permite folosirea site-ului Centrul UPGRADE numai în limitele menționate în prezentul document.
2. Produsele și serviciile oferite de UPGRADE TRAINING CENTER SRL pe site-ul Centrul UPGRADE, politica de prețuri
UPGRADE TRAINING CENTER SRL își rezervă dreptul de a-și selecta clienții. Produsele comercializate prin intermediul Centrul UPGRADE sunt noi și în momentul livrării sunt însoțite de factura fiscala/bon fiscal conform legislației în vigoare.
Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv UPGRADE TRAINING CENTER SRL isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a furnizorului.
Preturile prezentate sun exprimate în lei si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari UPGRADE TRAINING CENTER SRL in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma, sau, in cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul de credit acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei.
In ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre aplicatia noastra informatica.
In aceste conditii, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii de vanzari UPGRADE TRAINING CENTER SRL.
Daca pretul real al produsului/serviciului este mai ridicat decat pretul afisat pe site, consultantii nostri de vanzari sunt indreptatiti sa va satisfaca cererea de a va livra produsul la pretul publicat pe site, numai in masura in care vom putea face acest lucru, dupa cum si dumneavoastra sunteti indreptatit sa refuzati comanda respectiva. In cazul in care pretul real este mai mic decat pretul publicat pe site, iar dumneavoastra ati achitat pretul in avans, diferenta va va fi returnata dupa cum se va conveni de comun acord, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data primirii produsului.
UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la, functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop.
Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc, singura derogare reprezentand obligatia UPGRADE TRAINING CENTER SRL de a acorda utilizatorilor dreptul de denuntare unilaterala a contractului conform legislatiei in vigoare, drept detaliat mai jos in acest document. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.).
3. Plata produselor/serviciilor
Plata produselor/serviciilor comandate de pe site-ul Centrul UPGRADE se poate efectua in avans prin ordin de plata/transfer bancar sau online cu cardul bancar.
Dacă optați pentru plata prin ordin de plată/transfer bancar a serviciilor de instruire, vă rugăm să vă asigurați că ne transmiteți dovada plății până cel târziu la data susținerii cursului. În caz contrar, trainerul poate refuza participarea dumneavoastră la cursul respectiv. Dovada plății trebuie trimisă către UPGRADE TRAINING CENTER SRL la adresa de e-mail info@centrulupgrade.ro.
Datele companiei UPGRADE Training Center SRL, in contul careia se efectueaza plata sunt:
• Nume companie: Upgrade Training Center SRL
• CUI: 37529265
Conturi disponibile pentru plati in lei:
• Banca Transilvania: Cont: RO18 BTRL RONC RT03 9787 8201
• Trezorerie sector 6: Cont: RO84 TREZ 7065 069X XX01 6129
Observatie: In Trezorerie pot face plati doar Persoanele Juridice care detin un cont in Trezorerie.
Important! La completarea ordinului de plata la rubrica: (dupa caz) ”reprezentand”, “destinatia platii”, “valoarea reprezinta” va rugam sa scrieti numarul comenzii online, primita pe email și tipul cursului plătit.
3.1. Plata Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar “ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
3.2. Plata în rate
a) Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT)
Plateste cu Star Card de la Banca Transilvania si beneficiezi de:
– pana la 3 RATE fara dobanda pentru orice plata, daca alegi plata in rate
– 0.3% din valoarea cumparaturii in Puncte Star, daca alegi plata integrala
– perioada de gratie de pana la 56 de zile – valabila pentru toate tranzactiile ( plati la comercianti –integral sau in rate, ridicari de numerar, plati de utilitati etc )
Sunt incluse in programul Star Card cardurile de cumparaturi: Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic si Visa Flying Blue Premium.
Nu ai inca Aplica acum pentru un card de cumparaturi Star:
– in orice unitate Banca Transilvania
– Online pe www.starbt.ro
– Telefonic la Call Center BT: 0264 594 337 – pentru retele mobile sau din strainatate; 0800 80 CARD (2273) – din reteaua Romtelecom
b) Prin card de credit emis de Alpha Bank
“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD, MASTERCARD CREDIT)
Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu.
Confort – pentru optiunea de plata in rate nu este nevoie sa aplici, sa programezi in avans sau sa faci rost de documente suplimentare. Trebuie doar sa soliciti plata bunurilor cu cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank in numarul de rate dorit si permis de comerciantii parteneri.
Convenabil – bunuri achizitionate prin optiunea de plata in rate cu cardul fara dobanda. Pentru bunurile astfel achizitionate, pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%.
Flexibilitate – poti folosi plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card.
Libertate – esti liber sa folosesti plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine din maximul permis; Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit, iar prin serviciul de debitare directa poti alege ca suma totala datorata sau suma minima de plata, sa fie rambursata automat din contul tau curent deschis la banca, in aceeasi valuta cu cea a cardului.”
c) Prin card de credit emis de BRD Finance
Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :
– alegi produsele dorite
– alegi optiunea de plata potrivita nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta :
a) plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile : 0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie, 0% comision pentru tranzactia efectuata.
b) plata in rate cu 0% dobanda, alegand durata de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.
Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si optiunile de plata, precum si exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.
e) Prin cardul de cumpărături emis de Pireus Bank
- pana la 3 RATE fara dobanda
4. Livrarea produselor
Livrarea produselor se face oriunde in tara (Romania), prin intermediul firmei Fan Courier, sau Posta Romana.
TERMENUL de LIVRARE al produselor este cuprins intre 2-3 zile lucratoare. Pentru a vedea in cat timp ajunge un produs la dvs. verificati termenul de livrare in pagina produsului respectiv.
UPGRADE TRAINING CENTER SRL isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura/bonul fiscal constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea actului de livrare cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
UPGRADE TRAINING CENTER SRL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de UPGRADE TRAINING CENTER SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate deUPGRADE TRAINING CENTER SRL de la acest client.
5. Garantia produselor
UPGRADE TRAINING CENTER SRL ofera garantie pentru produsele comercializate. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente si copie de pe factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
6. Informatii despre RETURUL produselor cumparate
Clientul poate denunta unilateral contractul cu Centrul UPGRADE fara a invoca un motiv, in termen de 10 zile lucratoare (cf. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 10 zile.
Astfel, produsele cumparate din Centrul UPGRADE pot fi returnate conform legii, in 10 zile lucratoare de la primirea lor prin curier.
Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic sau pe email info@centrulupgrade.ro intentia de a returna un produs/mai multe produse.
Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, neuzat, zgariat etc, in ambalajul original, cu accesoriile aferente.
De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Produsele trebuie returnate exclusiv prin curier rapid. NU se accepta retururi prin Posta Romana. Costul returnari produselor va fi suportat de client.
Produsul returnat trebuie sa fie insotit de copia dupa factura/bonul fiscal care se trimite fie pe email la info@centrulupgrade.ro, fie este trimisa cu coletul de retur.
Centrul UPGRADE va inapoia contravaloarea produselor in cel mult 30 de zile de la data primirii returului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Comenzile care au fost ridicate de la sediul Centrul UPGRADE sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
7. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionare
Site-ul Centrul UPGRADE este gazduit de serverele unei terte firme. UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului Centrul UPGRADE.
UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul Centrul UPGRADE.
Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.
8. Abonarea si dezabonarea la newsletter
Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului Centrul UPGRADE este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare:
Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.
Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare.
Abonatii newsletter-ului Centrul UPGRADE pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului Centrul UPGRADE mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu poate fi facuta raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.
UPGRADE TRAINING CENTER SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca UPGRADE TRAINING CENTER SRL are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.
10. Politica de confidentialitate
UPGRADE TRAINING CENTER SRL garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre UPGRADE TRAINING CENTER SRL pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa info@centrulupgrade.ro.
UPGRADE TRAINING CENTER SRL se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul Centrul UPGRADE sunt transmise pe cale electronica, UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu poate fi facut raspunzatoare in nici un fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, UPGRADE TRAINING CENTER SRL va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.
Informatiile furnizate catre UPGRADE TRAINING CENTER SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului UPGRADE TRAINING CENTER SRL, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.
UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. UPGRADE TRAINING CENTER SRL nu poate fi facut raspunzator in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de Centrul UPGRADE in scopul precizat in prezentul document.
Orice accesare a bazei de date cu informatii personale a utilizatorilor Centrul UPGRADE, inclusiv orice incercare de acces neautorizat, va fi inregistrata intr-un fisier de acces. Fisierele de acces vor face posibila identificarea de catre UPGRADE TRAINING CENTER SRL a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv legitim, in vederea sesizarii organelor competente. Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul Centrul UPGRADE, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului Centrul UPGRADE si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.
Politica completă privind confidențialitatea se găsește la https://centrulupgrade.ro/politica-date/ .
11. Termeni și condiții aplicabile cursurilor online
Serviciul de curs online individual este oferit utilizatorilor denumiți în continuare Beneficiar, de către Upgrade Training Center SRL, denumit în continuare Furnizor. Prezenta pagina „Termeni și condiții cursuri online” reglementează condițiile de participare la cursurile online individuale, în timp real.
Prin înscrierea la un curs online pe site-ul https://centrulupgrade.ro, sunteți de acord să respectați următorii termeni și condiții. Termenii și condițiile, împreună cu formularul de înscriere curs constituie acordul între Furnizor și Beneficiar.
Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și în cazul în care aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați. Prin utilizarea Serviciilor noastre, sunteți de acord să respectați acești termeni, precum și condițiile de furnizare a serviciilor.
Centrulupgrade.ro își rezervă dreptul de a a actualiza și modifica Termenii și condițiile, fără notificare prealabilă. Orice funcție nouă sau modificare adusă site-ului centrulupgrade.or în scopul îmbunătățirii serviciului actual, inclusiv lansarea de noi resurse, vor face oviectul Termenilor și condițiilor. Puteți consulta cea mai recentă versiune a Termenilor în orice moment.
Cine poate utiliza serviciile online oferite de Upgrade Training Center SRL
Serviciile și produsele noastre pot fi utilizate de orice persoană, numai în conformitate cu acești termeni și cu respectarea legilor aplicabile în România, referitoare la protejarea confidențialității și a drepturilor de autor.
Furnizarea datelor cu caracter personal
Datele necesare pentru a beneficia de cursurile individuale online în timp real sunt: nume, prenume, adresa de email, numărul de telefon sau date de identificare ale unei persoane juridice. Pentru emiterea facturii este necesară și adresa de domiciliu al Beneficiarului, informație ce se completează în momentul completării datelor de plată.
Sub incidența acestor termeni, în calitate de beneficiar, sunteți de acord să furnizați aceste informații. În cazul furnizării de informații false sau care nu sunt de actualitate, responsabilitatea aparține exclusiv Beneficiarului.
Politica de securitate a datelor
Furnizorul nu comercializează adrese de email sau alte date furnizate de către Beneficiar și nu comunică terțelor părți adrese, numere de telefon sau orice alte informații confidențiale. Pentru mai multe informații privind politica de confidențialitate accesați pagina Politica de confidențialitate și prelucrarea datelor cu caracter personal.
Condiții de utilizare a serviciilor de curs online individual în timp real
Prin înscrierea la cursurile online individuale în timp real, sunteți de acord cu modalitatea de desfășurare a ședințelor de curs și furnizare a materialelor de studiu. Cursurile se desfășoară utilizând aplicația Zoom. Accesul Furnizorului la calculatorul Beneficiarului prin intermediul aplicației Zoom se poate face doar cu acordul Beneficiarului, prin acord expres din cadrul aplicației. Furnizorul va accesa calculatorul Beneficiarului doar în scopul furnizării cursului în intervalul programat. Eventualele fișiere de lucru necesare desfășurării sesiunii de curs vor fi transmise doar prin intermediul aplicației de comunicare în timp real agreată de comun acord. În cazuri excepționale se poate folosi și serviciul de poștă electronică pentru transmiterea fișierelor de lucru, însă doar după obținerea acordului verbal al Beneficiarului.
Prin completarea formularului de înscriere la un curs online, Beneficiarul își ia angajamentul că la data și ora aleasă se va afla online pentru a beneficia de cursul solicitat. Beneficiarul trebuie să se asigure că la ora specificată va avea o conexiune la internet disponibilă și aplicația Zoom instalată pe calculator.
Programarea făcută prin intermediul formularului de înscriere la cursurile online poate fi anulată cu maxim 12 ore înainte de ora programată și poate fi reprogramată fără costuri suplimentare.
Ședința de curs online pentru care programarea care nu a fost anulată cu 12 ore înainte sau Beneficiarul nu s-a prezentat la data și ora stabilite în cadrul programării, se consideră efectuată, iar banii reprezentând ședința respectivă nu se restituie.
În cazul în care ședința de curs nu se poate efectua din cauza unor probleme tehnice de ultim moment, care nu puteau fi anticipate (dar comunicate în mod clar prin telefon, sms, email sau orice alte mijloace de comunicare la distanță), ședința se poate reprograma fără costuri suplimentare.
După completarea formularului de programare a unei ședințe de curs online individual în timp real, beneficiarul este direcționat în mod automat către coșul de cumpărături pentru efectuarea plății.
Beneficiarul poate participa la ședința de curs programată doar dacă aceasta a fost plătită în prealabil. Plata se poate face online cu cardul bancar sau prin transfer bancar direct. În cazul în care plata nu a fost efectuată cu maxim 12 ore înainte de ora programată, programarea va fi anulată.
Garanția
În cazul în care după prima ședință de curs nu ești mulțumit de modul de desfășurare al cursului, de noțiunile predate, de comportamentul trainerului sau orice alt motiv ai avea, îți returnăm întreaga sumă plătită. Am aprecia expunerea motivelor, pentru a ne putea îmbunătăți activitatea pe viitor, dar acest lucru este opțional.
12. Dispozitii finale
Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe Centrul UPGRADE si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului Centrul UPGRADE clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.