Serviciul de curs online individual este oferit utilizatorilor denumiți în continuare Beneficiar, de către Upgrade Training Center SRL, denumit în continuare Furnizor. Prezenta pagina „Termeni și condiții cursuri online” reglementează condițiile de participare la cursurile online individuale, în timp real.

Prin înscrierea la un curs online pe site-ul https://centrulupgrade.ro, sunteți de acord să respectați următorii termeni și condiții. Termenii și condițiile, împreună cu formularul de înscriere curs constituie acordul între Furnizor și Beneficiar.

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și în cazul în care aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați. Prin utilizarea Serviciilor noastre, sunteți de acord să respectați acești termeni, precum și condițiile de furnizare a serviciilor.

Centrulupgrade.ro își rezervă dreptul de a a actualiza și modifica Termenii și condițiile, fără notificare prealabilă. Orice funcție nouă sau modificare adusă site-ului centrulupgrade.or în scopul îmbunătățirii serviciului actual, inclusiv lansarea de noi resurse, vor face oviectul Termenilor și condițiilor. Puteți consulta cea mai recentă versiune a Termenilor în orice moment.

Cine poate utiliza serviciile online oferite de Upgrade Training Center SRL

Serviciile și produsele noastre pot fi utilizate de orice persoană, numai în conformitate cu acești termeni și cu respectarea legilor aplicabile în România, referitoare la protejarea confidențialității și a drepturilor de autor.

Furnizarea datelor cu caracter personal

Datele necesare pentru a beneficia de cursurile individuale online în timp real sunt: nume, prenume, adresa de email, numărul de telefon sau date de identificare ale unei persoane juridice. Pentru emiterea facturii este necesară și adresa de domiciliu al Beneficiarului, informație ce se completează în momentul completării datelor de plată.

Sub incidența acestor termeni, în calitate de beneficiar, sunteți de acord să furnizați aceste informații. În cazul furnizării de informații false sau care nu sunt de actualitate, responsabilitatea aparține exclusiv Beneficiarului.

Politica de securitate a datelor

Furnizorul nu comercializează adrese de email sau alte date furnizate de către Beneficiar și nu comunică terțelor părți adrese, numere de telefon sau orice alte informații confidențiale. Pentru mai multe informații privind politica de confidențialitate accesați pagina Politica de confidențialitate și prelucrarea datelor cu caracter personal.

Condiții de utilizare a serviciilor de curs online individual în timp real

Prin înscrierea la cursurile online individuale în timp real, sunteți de acord cu modalitatea de desfășurare a ședințelor de curs și furnizare a materialelor de studiu. Cursurile se desfășoară utilizând aplicația Teamviewer 13 împreună cu orice altă aplicație de comunicare în timp real (Skype, Whatsapp, Viber, Telegram etc.). Accesul Furnizorului la calculatorul Beneficiarului prin intermediul aplicației Teamviewer se poate face doar cu acordul Beneficiarului, prin comunicarea de către acesta al ID-ului și parolei specifice sesiunii de curs. Furnizorul va accesa calculatorul Beneficiarului doar în scopul furnizării cursului în intervalul programat. Eventualele fișiere de lucru necesare desfășurării sesiunii de curs vor fi transmise doar prin intermediul aplicației de comunicare în timp real agreată de comun acord. În cazuri excepționale se poate folosi și aplicația Teamviewer pentru transmiterea fișierelor de lucru, însă doar după obținerea acordului verbal al Beneficiarului.

Prin completarea formularului de înscriere la un curs online, Beneficiarul își ia angajamentul că la data și ora aleasă se va afla online pentru a beneficia de cursul solicitat. Beneficiarul trebuie să se asigure că la ora specificată va avea o conexiune la internet disponibilă și aplicația Teamviewer 13 instalată pe calculator, împreună cu aplicația aleasă de comunicare în timp real (se recomanda aplicația Skype).

Programarea făcută prin intermediul formularului de înscriere la cursurile online poate fi anulată cu maxim 12 ore înainte de ora programată și poate fi reprogramată fără costuri suplimentare.

Ședința de curs online pentru care programarea care nu a fost anulată cu 12 ore înainte sau Beneficiarul nu s-a prezentat la data și ora stabilite în cadrul programării, se consideră efectuată, iar banii reprezentând ședința respectivă nu se restituie.

În cazul în care ședința de curs nu se poate efectua din cauza unor probleme tehnice de ultim moment, care nu puteau fi anticipate (dar comunicate în mod clar prin telefon, sms, email sau orice alte mijloace de comunicare la distanță), ședința se poate reprograma fără costuri suplimentare.

După completarea formularului de programare a unei ședințe de curs online individual în timp real, beneficiarul este direcționat în mod automat către coșul de cumpărături pentru efectuarea plății.

Beneficiarul poate participa la ședința de curs programată doar dacă aceasta a fost plătită în prealabil. Plata se poate face online cu cardul bancar sau prin transfer bancar direct. În cazul în care plata nu a fost efectuată cu maxim 12 ore înainte de ora programată, programarea va fi anulată.

Garanția

În cazul în care după prima ședință de curs nu ești mulțumit de modul de desfășurare al cursului, de noțiunile predate, de comportamentul trainerului sau orice alt motiv ai avea, îți returnăm întreaga sumă plătită. Am aprecia expunerea motivelor, pentru a ne putea îmbunătăți activitatea pe viitor, dar acest lucru este opțional.

 

>